Boekhouder Breda

Een boekhouder in Breda die betrouwbaar, betaalbaar en persoonlijk is. VNIS is een bescheiden administratiekantoor of zo u wilt boekhouder met toch al weer meer dan 15 jaren ervaring die graag kennis met u maakt. Ook de MKB-ers, ZZP-ers en Starters in de regio Breda kunnen bij ons regionaal opererend boekhoudkantoor terecht. De keuze voor een boekhouder in Brabant heeft als voordeel dat wij de regio goed kennen. De redenen waarom u op zoek bent naar een administratiekantoor kunnen zeer uiteenlopend zijn. Niet elke ondernemer is gelijk en heeft een goede “klik” met zijn boekhouder. Tevens kunnen de prestaties van de huidige dienstverlener onvoldoende zijn. Of is de prijs, die met name accountantskantoren in rekening brengen, een reden om eens ergens anders te informeren. Starters hebben weer andere redenen om op zoek te gaan naar een boekhouder die ook behulpzaam kan zijn in de opstartfase van een onderneming. Bij VNIS leggen wij korte verbanden. Wij spreken de taal van de ondernemer en kennen hem persoonlijk.

Betaalbaar
Onze tarieven zijn zeker concurrerend te noemen. Het is in het recente verleden meermaals voorgekomen dat klanten bij ons tot 50% minder per jaar betalen dan bij de boekhouder / accountant waar zij vandaan komen.Wij realiseren de lage tarieven mede door een sterke beheersing van onze (huisvesting) kosten.

Meedenken
Om pro-actief met u mee te kunnen denken vinden wij het belangrijk om uw organisatie, handelswijze en “business” te kennen. Hierdoor verkrijgen wij goed inzicht in uw organisatie en kunnen wij een inschatting maken over de kansen en mogelijkheden op financieel, belastingtechnisch en organisatorisch vlak. Ook zijn wij alert op de mogelijkheden van vragen die bij de relaties van ons leven om die in te vullen door andere ondernemers die de administratie aan ons hebben uitbesteed. Zo ontstaat er natuurlijk een win – win situatie voor alle partijen.

Vrijblijvend gesprek
Uw keuze voor een boekhouder waarmee u gaat samenwerken is voor u van strategisch belang en, bij voorkeur, voor een lange termijn. (Hierbij te denken aan jaren.) U neemt deze beslissing graag weloverwogen en goed onderbouwd. Dit geld ook voor ons. Tijdens een vrijblijvend “kennismakingsgesprek” zullen we al snel merken of er een zekere mate van “klik” bestaat tussen u en ons en of er van beide kanten interesse is om tot een samenwerking te komen. Tijdens dit gesprek of in een eventueel vervolggesprek kunnen we dan verder ingaan op uw wensen / voorwaarden en toekomstvisie. Ook komt dan onze rol verder ter sprake. Wenst u enkel een ondersteunende rol voor uw administratie, of zelfs enkel voor belastingaangiftes, of wenst u een uitgebreide samenwerking inclusief b.v. debiteurenbewaking. Onze voorkeur gaat er sterk naar uit dat de gesprekken bij u op locatie plaats vinden om een goede indruk te krijgen van uw activiteiten. Mocht dit niet mogelijk zijn dan staat de deur van ons kantoor in Tilburg altijd voor u open.

Contact
Indien u er prijs op stelt dat wij u komen bezoeken voor een oriënterend gesprek dan verzoeken wij u ons hiervoor uit te nodigen via telefoonnummer 013-4688534 of per e-mail.