Administratiekantoor in Breda

Om het mogelijk te maken om naast ons kantoor in Tilburg een Administratiekantoor in Breda te openen willen wij ondernemers in Breda met aanlokkelijke aanbiedingen aan ons binden.

Starters en bestaande MKB en ZZP ondernemingen zijn zeer welkom bij ons regionaal werkend administratiekantoor te Tilburg. Een voordeel voor een regionaal kantoor is dat wij bekend zijn met de regionale ontwikkelingen en daar op in kunnen spelen. Er zijn vele redenen waarom een ondernemer op zoek gaat naar een administratiekantoor. Ondernemers kunnen ontevreden zijn over de samenwerking met de huidige boekhouder of diens opvolger. Voor anderen zijn de gehanteerde tarieven, specificaties per minuut, een doorn in het oog. Voor starters is het met name belangrijk dat er in de opstartfase voldoende aandacht aan de begeleiding wordt geschonken. Bij VNIS spreken wij uw taal, behandelen wij u niet als een nummer, en gaat “de teller” niet lopen bij korte contacten. Wij zijn en klein kantoor met, voor u, een vast aanspreekpunt wat inmiddels toch ook al weer meer dan 15 jaar ervaring heeft opgedaan.

Betaalbaar
Zoals u elders op de site kunt zien hanteren wij bijzonder betaalbare tarieven. Deze zijn mede mogelijk door onze filosofie waarbij kosten enkel gemaakt worden als ze onvermijdbaar zijn. Daarbij zorgen we wel dat er voldoende budget beschikbaar is voor de ontwikkeling van ons personeel. Daarnaast zijn wij ook actief in het begeleiden van personeel in opleiding

Meedenken
Wij vinden het belangrijk om uw organisatie, handelswijze en “business” te kennen. Wij zijn dan in staat om een inschatting maken over de kansen en mogelijkheden op financieel, belastingtechnisch en organisatorisch vlak voor uw onderneming. Wij zijn alert op de mogelijkheden om u te laten profiteren van ons netwerk. Naast product vraag en aanbod kan het hier ook gaan om vakkennis of assistentie bij grote projecten. Wij zijn natuurlijk ook gesprekspartner bij belangrijke vragen als; subsidieregelingen; fiscale optimalisatie; pensioenopbouw; opvolgingsvraagstuk; fusie; overname etc.

Vrijblijvend gesprek
De keuze voor een administratiekantoor waarmee u gaat samenwerken is voor u van strategisch belang en, bij voorkeur, voor een lange termijn. (Hierbij te denken aan jaren.) U neemt deze beslissing graag weloverwogen en goed onderbouwd. Als VNIS spreekt dit ons zeer aan. Wij bezoeken u graag voor een vrijblijvend “kennismakingsgesprek”. In de regel zal al snel te merken zijn of er een zekere mate van “klik” bestaat tussen u en ons en of er van beide kanten interesse is om tot een samenwerking te komen. Tijdens dit gesprek of in een eventueel vervolggesprek kan er verder in worden gegaan op uw wensen / voorwaarden en toekomstvisie. Hierbij te denken, of u enkel een ondersteunende rol voor uw administratie wenst , of zelfs enkel voor belastingaangiftes, of dat u een uitgebreide samenwerking inclusief b.v. debiteurenbewaking wenst. Wilt u dat de werkzaamheden bij u op locatie worden uitgevoerd of bij ons op kantoor? Onze voorkeur gaat er sterk naar uit dat de gesprekken bij u op locatie plaats vinden om een goede indruk te krijgen van uw activiteiten. Mocht dit niet mogelijk zijn dan staat de deur van ons kantoor in Tilburg altijd voor u open.

Contact
Indien u er prijs op stelt dat wij u komen bezoeken voor een oriënterend gesprek dan verzoeken wij u ons hiervoor uit te nodigen via telefoonnummer 013-4688534 of per e-mail.v.nis@12move.nl